| Annonsører: |
|
 |
| Vår Meny |
Hjem Medlemmer Fotoalbum Forum Andre Tjenester Søk |
 |
| Anbefalte Linker |
| |
 |
| Kalender |
|
|
 |
|
Forum › Diverse › Politikk/Samfunn › Muslimsk innvandring
Muslimsk innvandringHer kan du skrive om dine politiske meninger og om det Norske samfunnet generelt.
Gå til side Forrige 1, 2, 3 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95 Neste
| Vis Forrige Emne :: Vis Neste Emne |
| Av |
Innlegg |
hinkel Familiemedlem på forumet

Til Startsiden
Ble medlem: Mar 06, 2011 Innlegg: 623
|
|
| Til Toppen |
|
 |
halvalven Æresmedlem grad GULL

Til Startsiden
Ble medlem: Apr 07, 2008 Innlegg: 18115 Bosted: Indre Østfold
|
Skrevet: Ons Jul 06, 2011 2:25 am Tittel: Re: Muslimsk innvandring |
|
| Balex skrev: |
| halvalven skrev: |
| snakeboy skrev: |
| Gamleerik skrev: |
Om en muslim ser mer enn øyene på dama, så er det fritt fram for å hoppe på henne.
Muslimene ønsker alle damer inn i burkaen.
En skremmende utvikling i Norge dette her.
Det blir ikke færre av oss som mener disse sotrør, bør sendes hjem til Afrika. |
Det er de aller færreste muslimer som har et slikt kvinnesyn heldigvis.
Men det fins desto flere ensrettede hjerner som velger å forenkle det til et slikt syn..... |
Problemet ligger vel heller i at mange muslimske ledere har et slikt syn, og det kan virke som folket er lett å lede. |
Nesten enig, men tillegger...
Det jeg tror, er at mange religiøse ledere forakter vestlige kvinner, for deres samfunns engasjement og frie livsstil. Klær, tale, "respekt", likestilling..osv.
Dette gjør at de legger mye av skylden på offeret, og unskylder overgriper. Dessuten er det kanskje formildende at offeret er vantro.
Dette er klassisk i mannsdominerte miljøer (tar bort det med vantro for det videre)...
FRP velger som regel å støtte antatte overgripere, og skyve de som er offer ut i kulden. To store saker i media de siste årene som viser at FRP ledelsen, er like bra som de muslimske mullaer eller hva de kaller seg. unge menn og damer som drikker, næææh de har sikkert lagt opp til det....vi støtter den sterkeste.... enklest det...så går det sikkert over...jepp hepp hepp |
Du startet bra, men så kom denne FrP-hetsen. Da tippet det over til mageplask. 
_________________ Livet er for kort til å bruke på folk som ikke vil meg vel. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Balex Kronprins på forumet

Til Startsiden
Ble medlem: Apr 24, 2006 Innlegg: 1542
|
Skrevet: Ons Jul 06, 2011 6:35 am Tittel: Re: Muslimsk innvandring |
|
| Balex skrev: |
| snakeboy skrev: |
| Gamleerik skrev: |
Om en muslim ser mer enn øyene på dama, så er det fritt fram for å hoppe på henne.
Muslimene ønsker alle damer inn i burkaen.
En skremmende utvikling i Norge dette her.
Det blir ikke færre av oss som mener disse sotrør, bør sendes hjem til Afrika. |
Det er de aller færreste muslimer som har et slikt kvinnesyn heldigvis.
Men det fins desto flere ensrettede hjerner som velger å forenkle det til et slikt syn..... |
Problemet ligger vel heller i at mange muslimske ledere har et slikt syn, og det kan virke som folket er lett å lede. |
Nesten enig, men tillegger...
Det jeg tror, er at mange religiøse ledere forakter vestlige kvinner, for deres samfunns engasjement og frie livsstil. Klær, tale, "respekt", likestilling..osv.
Dette gjør at de legger mye av skylden på offeret, og unskylder overgriper. Dessuten er det kanskje formildende at offeret er vantro.
Dette er klassisk i mannsdominerte miljøer (tar bort det med vantro for det videre)...
FRP velger som regel å støtte antatte overgripere, og skyve de som er offer ut i kulden. To store saker i media de siste årene som viser at FRP ledelsen, er like bra som de muslimske mullaer eller hva de kaller seg. unge menn og damer som drikker, næææh de har sikkert lagt opp til det....vi støtter den sterkeste.... enklest det...så går det sikkert over...jepp hepp hepp |
Du startet bra, men så kom denne FrP-hetsen. Da tippet det over til mageplask.  |
fingrene nektet å stoppe....men seriøst.
Dette gjør at de legger mye av skylden på offeret, og unskylder overgriper.
Så ble innlegget forums politisk korrekt. 
|
|
| Til Toppen |
|
 |
monradkongen Verdig bruker

Til Startsiden
Ble medlem: Aug 23, 2006 Innlegg: 82
|
Skrevet: Ons Jul 06, 2011 8:57 am Tittel: Re: Muslimsk innvandring |
|
Fantastisk tråd dette her, er dette virkelig nordmenns oppfatning av innvandrere og asylsøkere?
|
|
| Til Toppen |
|
 |
nikky Prins på forumet

Til Startsiden
Ble medlem: Mai 09, 2007 Innlegg: 1349
|
Skrevet: Ons Jul 06, 2011 10:50 am Tittel: Re: Muslimsk innvandring |
|
| monradkongen skrev: |
| Fantastisk tråd dette her, er dette virkelig nordmenns oppfatning av innvandrere og asylsøkere? |
nei...
|
|
| Til Toppen |
|
 |
Laokao medlem

Til Startsiden
Ble medlem: Nov 22, 2005 Innlegg: 21581
|
|
| Til Toppen |
|
 |

Til Startsiden
|
Skrevet: Ons Jul 06, 2011 2:57 pm Tittel: Re: Muslimsk innvandring |
|
Tror det begynner å bli populært med flere nick på dette forumet.
Ellers har jeg også vært inne på å konvertere til Islam. Ikke bare pga det Laokao sier, men også fordi jeg slipper alle dustete spørsmål.
Jeg har faktisk meldt meg inn i Buddhistforbundet, men når noen spør om hva jeg er og jeg svarer dette, så får jeg en masse spørsmål om det er vel begrunnet osv.
Hadde jeg vært muslim, kunne jeg bare skreket "rassist".
|
| Til Toppen |
|
 |
MrJack Æresmedlem grad BRONSE

Til Startsiden
Ble medlem: Jul 21, 2007 Innlegg: 7446
|
Skrevet: Ons Jul 06, 2011 8:50 pm Tittel: Re: Muslimsk innvandring |
|
| monradkongen skrev: |
| Fantastisk tråd dette her, er dette virkelig nordmenns oppfatning av innvandrere og asylsøkere? |
Tråden heter muslimsk innvandring, så da begrenser vi oss til å debatere det. Andre innvandrer grupper er altså ikke temaet.
_________________ All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing
Edmund Burke
Sons Of Anarcy Playlist on youtube:
www.youtube.com/user/S...c/featured |
|
| Til Toppen |
|
 |
Fortuna Æresmedlem grad SØLV

Til Startsiden
Ble medlem: Des 10, 2005 Innlegg: 7549 Bosted: Suphanburi
|
Skrevet: Tor Jul 07, 2011 7:59 am Tittel: Re: Muslimsk innvandring |
|
De hadde ikke mye godt å si om landet de har oppsøkt for å bo i. Hvorfor kom de hit, egentlig? |
Ja hva skal man si til slikt. Skal vi begynne og voldta deres kvinner, bare som litt gjengjeld.
Så skulle man satt seg ned på radio og fortalt historien, om at man gjør det på grunn av at det virker tiltrkkende på nordmenn.
Hadde faen ikke gått en dag før man var blitt puttet inn kan jeg tenke meg.
_________________ Hater alle som blander seg inn i ting som de ikke har noe med. |
|
| Til Toppen |
|
 |

Til Startsiden
|
Skrevet: Tor Jul 07, 2011 8:06 am Tittel: Re: Muslimsk innvandring |
|
De hadde ikke mye godt å si om landet de har oppsøkt for å bo i. Hvorfor kom de hit, egentlig? |
Ja hva skal man si til slikt. Skal vi begynne og voldta deres kvinner, bare som litt gjengjeld.
Så skulle man satt seg ned på radio og fortalt historien, om at man gjør det på grunn av at det virker tiltrkkende på nordmenn.
Hadde faen ikke gått en dag før man var blitt puttet inn kan jeg tenke meg.
_________________ Hater alle som blander seg inn i ting som de ikke har noe med. |
|
| Til Toppen |
|
 |

Til Startsiden
|
Skrevet: Tor Jul 07, 2011 2:34 pm Tittel: Re: Muslimsk innvandring |
|
Ser at det norske folk stadig mer ønsker å stenge grensene. Kanskje idiotpolitikerne snart kan våkne av "gi-bort-landet"-iveren.
|
| Til Toppen |
|
 |
nikky Prins på forumet

Til Startsiden
Ble medlem: Mai 09, 2007 Innlegg: 1349
|
|
| Til Toppen |
|
 |
Laokao medlem

Til Startsiden
Ble medlem: Nov 22, 2005 Innlegg: 21581
|
|
| Til Toppen |
|
 |

Til Startsiden
|
Skrevet: Tor Jul 07, 2011 3:10 pm Tittel: Re: Muslimsk innvandring |
|
| Laokao skrev: |
| Ser at det norske folk stadig mer ønsker å stenge grensene. Kanskje idiotpolitikerne snart kan våkne av "gi-bort-landet"-iveren. |
I motsetning til deg ønsker jeg at dette skal skje fort, kjapt og gæli, slik at de erkerødgrønne fundementlistene får være med på turen de også. |
Det er ingen motsetning i det.
|
| Til Toppen |
|
 |

Til Startsiden
|
Skrevet: Ons Feb 01, 2012 4:17 pm Tittel: Re: Muslimsk innvandring |
|
Fant en artig side om islamfobi.
www.rights.no/publishe...kstid=4431
Utklipp fra siden.
Islamofobi-begrepet begraves
08.12.10: Kritikk av islam har sammen med en økt muslimsk befolkning blitt en risikosport. Men degraderingen og mistenkeliggjøring av islamkritikere, av OIC aktivt definert som islamofobi, begynner heldigvis å slå dype sprekker. Det er nok bare et tidsspørsmål før de fleste innser at beskyldninger om såkalt islamofobi ikke har vært annet en taktikk - og dertil en ufyselig, udemokratisk og konspiratorisk hersketeknikk. I dag bidrar også en ny stemme til å begrave islamofobi-begrepet.
--------------------------------------------------------------------------------
– I over ti år har de islamske statene vist fram musklene sine. Nå har de slått til. Man kan ikke lenger late som om FNs menneskerettighetsråd fortsatt vil forsvare menneskerettighetene, sa Brown.
Under den avsluttede samling i FNs Menneskerettighetsråd i 2008, som ble avholdt i Genève, protesterte en rekke islamske land kraftig over at deler av sharialovgivningen ble kritisert. De samme landene oppnådde også å sette en effektiv stopper for at Rådet i det hele tatt kan kritisere overgrep som knyttes til sharia. FNs Menneskerettighetsråd sin avtroppende president, rumeneren Daru Romulus Costea, valgte da å gi kritikerne medhold.
– Sharia skal ikke diskuteres i FNs Menneskerettighetsråd, og den slags emner bør unngås da vi ikke har religiøse eksperter her i rådet, sa Romulus Costea.
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet Du kan ikke svare på emner i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet Du kan ikke legge til filer i dette forumet Du kan laste ned filer fra dette forumet
|
|