KåresPartyBar › Forum › Diverse › Politikk/Samfunn › Muslimsk innvandring
Kåres Hjørne
HER ER GJESTEBOKEN
KAARES PARTY CHAT
KAARES GODE LINKER
KAARES KALENDER
VÆRET I BADEBYEN NÅ!

Bestill hotell fra Kåre`s
HOTELL PATTAYA
HOTELL THAILAND

Kåres Taxiservice!
BESTILL TAXI HER!

Delta aktivt på Kårethai!
BESØK FORUMET HER!
FORUM RETNINGSLINJER
Annonse på kaarethai?

Kåres Partychat!

Annonsører:

Vår Meny
 Hjem Medlemmer Fotoalbum Forum
 Forum
 Andre Tjenester Søk

Valutakalkulator
Bangkok bank, kurser

Anbefalte Linker

Kalender
Juni 2013
MTOTFLS
01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Nyheter fra Dagbladet
· Varsler utvidet tiltale mot pågrepet OL-vinner
· Sju politikere klare for hyttereality på TV 2
· Datteren til baseball-legende fanget 1-åring som falt fra bygning
· Gjensidige spionerte på egne kunder
· 150 leger ber om å få hjelpe Guantanamo-fanger
· Snowden får hjelp fra Assange i asylsak
· - Det er en del som ikke ville gå i restauranten av politiske årsaker
· Her kan du få kjøpe rivningsklare hytter til en million kroner
· Påstår Kim delte ut «Mein Kampf» og ba folk studere Hitler

les mer...

Nyheter Fra VG
· Den vennlige kjempen
· Ikke lenger bare prat:- Vi har verdens lengste
· Brøt seg inn i hus - oppdaget hengende lik
· Barca-legen antyder at Neymar er for spinkel
· Ferievalg splitter Norge
· Blackhawks vant ny finalethriller
· Froome: - Contador er min største trussel
· Bolt må kvalifisere seg - løper for VM-plass
· Hun skal regissere «Fifty Shades»-filmen
· Stadig flere har mer enn fire prikker i førerkortet

les mer...

Forum › Diverse › Politikk/Samfunn › Muslimsk innvandring

Muslimsk innvandring
Her kan du skrive om dine politiske meninger og om det Norske samfunnet generelt.
Gå til side Forrige  1, 2, 3 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95  Neste
Svar på Emne   Utskriftsvennlig side     Forum HovedsidenPolitikk/Samfunn
Vis Forrige Emne :: Vis Neste Emne  
Av Innlegg
hinkel
Familiemedlem på forumet
Familiemedlem på forumet

Til Startsiden

Ble medlem: Mar 06, 2011 

InnleggSkrevet: Tir Jul 05, 2011 8:17 pm    Tittel: Re: Muslimsk innvandring Svar med Sitat

Vurderer å konvertere til islam. Muslimene blir flere og flere, og de utnytter systemet så mye at trygda mi på sikt vil bli redusert. Som muslim i framtidens Norge vil jeg få del i godene, vantro får ingenting.

Smil

halvalven
Æresmedlem grad GULL

Til Startsiden

Ble medlem: Apr 07, 2008 

InnleggSkrevet: Ons Jul 06, 2011 2:25 am    Tittel: Re: Muslimsk innvandring Svar med Sitat

Balex skrev:
halvalven skrev:
snakeboy skrev:
Gamleerik skrev:
Om en muslim ser mer enn øyene på dama, så er det fritt fram for å hoppe på henne.
Muslimene ønsker alle damer inn i burkaen.
En skremmende utvikling i Norge dette her.
Det blir ikke færre av oss som mener disse sotrør, bør sendes hjem til Afrika.

Det er de aller færreste muslimer som har et slikt kvinnesyn heldigvis.

Men det fins desto flere ensrettede hjerner som velger å forenkle det til et slikt syn.....

Problemet ligger vel heller i at mange muslimske ledere har et slikt syn, og det kan virke som folket er lett å lede.

Nesten enig, men tillegger...

Det jeg tror, er at mange religiøse ledere forakter vestlige kvinner, for deres samfunns engasjement og frie livsstil. Klær, tale, "respekt", likestilling..osv.

Dette gjør at de legger mye av skylden på offeret, og unskylder overgriper. Dessuten er det kanskje formildende at offeret er vantro.

Dette er klassisk i mannsdominerte miljøer (tar bort det med vantro for det videre)...

FRP velger som regel å støtte antatte overgripere, og skyve de som er offer ut i kulden. To store saker i media de siste årene som viser at FRP ledelsen, er like bra som de muslimske mullaer eller hva de kaller seg. unge menn og damer som drikker, næææh de har sikkert lagt opp til det....vi støtter den sterkeste.... enklest det...så går det sikkert over...jepp hepp hepp

Du startet bra, men så kom denne FrP-hetsen. Da tippet det over til mageplask. Rullende Øyne

Balex
Kronprins på forumet
Kronprins på forumet

Til Startsiden

Ble medlem: Apr 24, 2006 

InnleggSkrevet: Ons Jul 06, 2011 6:35 am    Tittel: Re: Muslimsk innvandring Svar med Sitat

halvalven skrev:
Balex skrev:
halvalven skrev:
snakeboy skrev:
Gamleerik skrev:
Om en muslim ser mer enn øyene på dama, så er det fritt fram for å hoppe på henne.
Muslimene ønsker alle damer inn i burkaen.
En skremmende utvikling i Norge dette her.
Det blir ikke færre av oss som mener disse sotrør, bør sendes hjem til Afrika.

Det er de aller færreste muslimer som har et slikt kvinnesyn heldigvis.

Men det fins desto flere ensrettede hjerner som velger å forenkle det til et slikt syn.....

Problemet ligger vel heller i at mange muslimske ledere har et slikt syn, og det kan virke som folket er lett å lede.

Nesten enig, men tillegger...

Det jeg tror, er at mange religiøse ledere forakter vestlige kvinner, for deres samfunns engasjement og frie livsstil. Klær, tale, "respekt", likestilling..osv.

Dette gjør at de legger mye av skylden på offeret, og unskylder overgriper. Dessuten er det kanskje formildende at offeret er vantro.

Dette er klassisk i mannsdominerte miljøer (tar bort det med vantro for det videre)...

FRP velger som regel å støtte antatte overgripere, og skyve de som er offer ut i kulden. To store saker i media de siste årene som viser at FRP ledelsen, er like bra som de muslimske mullaer eller hva de kaller seg. unge menn og damer som drikker, næææh de har sikkert lagt opp til det....vi støtter den sterkeste.... enklest det...så går det sikkert over...jepp hepp hepp

Du startet bra, men så kom denne FrP-hetsen. Da tippet det over til mageplask. Rullende Øyne

fingrene nektet å stoppe....men seriøst.

Dette gjør at de legger mye av skylden på offeret, og unskylder overgriper.

Så ble innlegget forums politisk korrekt. Vink Vink
Til Toppen
Vis Medlemets Profil
monradkongen
Verdig bruker
Verdig bruker

Til Startsiden

Ble medlem: Aug 23, 2006 

InnleggSkrevet: Ons Jul 06, 2011 8:57 am    Tittel: Re: Muslimsk innvandring Svar med Sitat

Fantastisk tråd dette her, er dette virkelig nordmenns oppfatning av innvandrere og asylsøkere?
Til Toppen
Vis Medlemets Profil
nikky
Prins på forumet
Prins på forumet

Til Startsiden

Ble medlem: Mai 09, 2007 

InnleggSkrevet: Ons Jul 06, 2011 10:50 am    Tittel: Re: Muslimsk innvandring Svar med Sitat

monradkongen skrev:
Fantastisk tråd dette her, er dette virkelig nordmenns oppfatning av innvandrere og asylsøkere?

nei...
Til Toppen
Vis Medlemets Profil
Laokao
medlem

Til Startsiden

Ble medlem: Nov 22, 2005 

InnleggSkrevet: Ons Jul 06, 2011 11:58 am    Tittel: Re: Muslimsk innvandring Svar med Sitat

hinkel skrev:
Vurderer å konvertere til islam. Muslimene blir flere og flere, og de utnytter systemet så mye at trygda mi på sikt vil bli redusert. Som muslim i framtidens Norge vil jeg få del i godene, vantro får ingenting.

Smil

Har vurdert det samme selv.

Æresmedlem grad GULL

Til Startsiden

InnleggSkrevet: Ons Jul 06, 2011 2:57 pm    Tittel: Re: Muslimsk innvandring Svar med Sitat

Tror det begynner å bli populært med flere nick på dette forumet.

Ellers har jeg også vært inne på å konvertere til Islam. Ikke bare pga det Laokao sier, men også fordi jeg slipper alle dustete spørsmål.
Jeg har faktisk meldt meg inn i Buddhistforbundet, men når noen spør om hva jeg er og jeg svarer dette, så får jeg en masse spørsmål om det er vel begrunnet osv.
Hadde jeg vært muslim, kunne jeg bare skreket "rassist".

MrJack
Æresmedlem grad BRONSE

Til Startsiden

Ble medlem: Jul 21, 2007 

InnleggSkrevet: Ons Jul 06, 2011 8:50 pm    Tittel: Re: Muslimsk innvandring Svar med Sitat

monradkongen skrev:

Tråden heter muslimsk innvandring, så da begrenser vi oss til å debatere det. Andre innvandrer grupper er altså ikke temaet.

Edmund Burke

Sons Of Anarcy Playlist on youtube:
www.youtube.com/user/S...c/featured
Til Toppen
Vis Medlemets Profil Send E-Post
Fortuna
Æresmedlem grad SØLV

Til Startsiden

Ble medlem: Des 10, 2005 

InnleggSkrevet: Tor Jul 07, 2011 7:59 am    Tittel: Re: Muslimsk innvandring Svar med Sitat

halvalven skrev:
nano123 skrev:
Norske jenter har seg selv å takke...

www.p4.no/story.aspx?id=272134

De hadde ikke mye godt å si om landet de har oppsøkt for å bo i. Hvorfor kom de hit, egentlig?

Ja hva skal man si til slikt. Skal vi begynne og voldta deres kvinner, bare som litt gjengjeld.
Så skulle man satt seg ned på radio og fortalt historien, om at man gjør det på grunn av at det virker tiltrkkende på nordmenn.
Hadde faen ikke gått en dag før man var blitt puttet inn kan jeg tenke meg.

Fortuna
Æresmedlem grad SØLV

Til Startsiden

InnleggSkrevet: Tor Jul 07, 2011 8:06 am    Tittel: Re: Muslimsk innvandring Svar med Sitat

halvalven skrev:
nano123 skrev:
Norske jenter har seg selv å takke...

www.p4.no/story.aspx?id=272134

De hadde ikke mye godt å si om landet de har oppsøkt for å bo i. Hvorfor kom de hit, egentlig?

Ja hva skal man si til slikt. Skal vi begynne og voldta deres kvinner, bare som litt gjengjeld.
Så skulle man satt seg ned på radio og fortalt historien, om at man gjør det på grunn av at det virker tiltrkkende på nordmenn.
Hadde faen ikke gått en dag før man var blitt puttet inn kan jeg tenke meg.

halvalven
Æresmedlem grad GULL

Til Startsiden

InnleggSkrevet: Tor Jul 07, 2011 2:34 pm    Tittel: Re: Muslimsk innvandring Svar med Sitat

Ser at det norske folk stadig mer ønsker å stenge grensene. Kanskje idiotpolitikerne snart kan våkne av "gi-bort-landet"-iveren.

nikky
Prins på forumet
Prins på forumet

Til Startsiden

Ble medlem: Mai 09, 2007 

InnleggSkrevet: Tor Jul 07, 2011 3:00 pm    Tittel: Re: Muslimsk innvandring Svar med Sitat

halvalven skrev:
Ser at det norske folk stadig mer ønsker å stenge grensene. Kanskje idiotpolitikerne snart kan våkne av "gi-bort-landet"-iveren.

Det tok noen år Forvirret Rullende Øyne
Til Toppen
Vis Medlemets Profil
Laokao
medlem

Til Startsiden

Ble medlem: Nov 22, 2005 

InnleggSkrevet: Tor Jul 07, 2011 3:00 pm    Tittel: Re: Muslimsk innvandring Svar med Sitat

halvalven skrev:

I motsetning til deg ønsker jeg at dette skal skje fort, kjapt og gæli, slik at de erkerødgrønne fundementlistene får være med på turen de også.

Æresmedlem grad GULL

Til Startsiden

InnleggSkrevet: Tor Jul 07, 2011 3:10 pm    Tittel: Re: Muslimsk innvandring Svar med Sitat

Laokao skrev:
halvalven skrev:

I motsetning til deg ønsker jeg at dette skal skje fort, kjapt og gæli, slik at de erkerødgrønne fundementlistene får være med på turen de også.

Det er ingen motsetning i det.

Fortuna
Æresmedlem grad SØLV

Til Startsiden

InnleggSkrevet: Ons Feb 01, 2012 4:17 pm    Tittel: Re: Muslimsk innvandring Svar med Sitat

Fant en artig side om islamfobi.

www.rights.no/publishe...kstid=4431

Utklipp fra siden.

Islamofobi-begrepet begraves
08.12.10: Kritikk av islam har sammen med en økt muslimsk befolkning blitt en risikosport. Men degraderingen og mistenkeliggjøring av islamkritikere, av OIC aktivt definert som islamofobi, begynner heldigvis å slå dype sprekker. Det er nok bare et tidsspørsmål før de fleste innser at beskyldninger om såkalt islamofobi ikke har vært annet en taktikk - og dertil en ufyselig, udemokratisk og konspiratorisk hersketeknikk. I dag bidrar også en ny stemme til å begrave islamofobi-begrepet.
--------------------------------------------------------------------------------

– I over ti år har de islamske statene vist fram musklene sine. Nå har de slått til. Man kan ikke lenger late som om FNs menneskerettighetsråd fortsatt vil forsvare menneskerettighetene, sa Brown.
Under den avsluttede samling i FNs Menneskerettighetsråd i 2008, som ble avholdt i Genève, protesterte en rekke islamske land kraftig over at deler av sharialovgivningen ble kritisert. De samme landene oppnådde også å sette en effektiv stopper for at Rådet i det hele tatt kan kritisere overgrep som knyttes til sharia. FNs Menneskerettighetsråd sin avtroppende president, rumeneren Daru Romulus Costea, valgte da å gi kritikerne medhold.

– Sharia skal ikke diskuteres i FNs Menneskerettighetsråd, og den slags emner bør unngås da vi ikke har religiøse eksperter her i rådet, sa Romulus Costea.

Vis Innlegg fra:   
Svar på Emne   Utskriftsvennlig side     Forum HovedsidenPolitikk/Samfunn Alle klokkeslett er GMT +7 Timer
Gå til side Forrige  1, 2, 3 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95  Neste
Side 91 av 95

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
Du kan ikke legge til filer i dette forumet
Du kan laste ned filer fra dette forumet

kaarethai.com©2007-2012
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy