KåresPartyBar › Forum › Hobby og Fritid › Reise til andre land i Asia. erfaring og råd fra andre land enn Thailand, reisebrev ol. › Erfaring med cruiseferie
Kåres Hjørne
HER ER GJESTEBOKEN
KAARES PARTY CHAT
KAARES GODE LINKER
KAARES KALENDER
VÆRET I BADEBYEN NÅ!

Bestill hotell fra Kåre`s
HOTELL PATTAYA
HOTELL THAILAND

Kåres Taxiservice!
BESTILL TAXI HER!

Delta aktivt på Kårethai!
BESØK FORUMET HER!
FORUM RETNINGSLINJER
Annonse på kaarethai?

Kåres Partychat!

Annonsører:

Vår Meny
 Hjem Medlemmer Fotoalbum Forum
 Forum
 Andre Tjenester Søk

Valutakalkulator
Bangkok bank, kurser

Anbefalte Linker

Kalender
Mai 2013
MTOTFLS
01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nyheter fra Dagbladet
· Her er verdens første romfartflyplass
· Sønn løslatt - foreldre fengslet for trippeldrap
· Barbara trodde hun hadde mistet alt, så dukket denne hjerteknuseren opp av ruinene
· - Noen dager tidligere krøp han over stolen for å ta meg
· Har drapssiktet, men ikke liket
· - Kanskje var hun forelsket i ham, kanskje ble hun sjalu? Lar hun ballen begynne å rulle og drar dette for langt?
· - Det er en sterkt seksualisert kommunikasjon
· - Har ikke vært ute av landet på et halvt år
· Nedjusterer dødstallene i Oklahoma
· - Datteren anmeldte sine foreldre for trippeldrap

les mer...

Nyheter Fra VG
· Slik forklarer dommeren skubbingen
· - EU vil sette Hizbollah på terrorliste
· Kandidater utestenges fra presidentvalget i Iran
· Her redder brannvesenet bjørn ned fra tre
· Trippeldrapssiktet 29-åring løslatt av retten
· Under halvparten sjekker ikke verksted-prisen
· Russland varsler oppvask etter poeng-krøll i MGP
· Knallhard prosedyre
· Britney er ute - her er «X Factor»-erstatteren
· Statoil får egen stortingshøring

les mer...

Forum › Hobby og Fritid › Reise til andre land i Asia. erfaring og råd fra andre land enn Thailand, reisebrev ol. › Erfaring med cruiseferie

Erfaring med cruiseferie
Spørsmål og svar omkring andre land i sør-øst asia enn Thailand
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste
Svar på Emne   Utskriftsvennlig side     Forum HovedsidenReise til andre land i Asia. erfaring og råd fra andre land enn Thailand, reisebrev ol.
Vis Forrige Emne :: Vis Neste Emne  
Av Innlegg
nattdyret
Keiser på forumet
Keiser på forumet

Til Startsiden

Ble medlem: Nov 22, 2005 

InnleggSkrevet: Tir Aug 16, 2011 3:09 am    Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie Svar med Sitat

anton skrev:
www.cruise-thailand.co.../index.htm tilbake til dette,hadde vært litt gøy å reist rundt i thailands farvann eller hur?

Klikket på linken og fikk meldingen: Klarer ikke å finne tjeneren....
Til Toppen
Vis Medlemets Profil
Aandresen
Æresmedlem grad GULL

Til Startsiden

Ble medlem: Sep 08, 2009 

InnleggSkrevet: Tir Aug 16, 2011 3:14 am    Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie Svar med Sitat

nattdyret skrev:
anton skrev:
www.cruise-thailand.co.../index.htm tilbake til dette,hadde vært litt gøy å reist rundt i thailands farvann eller hur?

Sikkert dårlig service på det cruiset....
Til Toppen
Vis Medlemets Profil
sledneck
Konge på forumet
Konge på forumet

Til Startsiden

Ble medlem: Des 08, 2006 

InnleggSkrevet: Tir Aug 16, 2011 3:17 am    Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie Svar med Sitat

Aandresen skrev:
nattdyret skrev:
anton skrev:

Tjeneren er vel norsk og har sovnet nede i baren Ler
Til Toppen
Vis Medlemets Profil
Aandresen
Æresmedlem grad GULL

Til Startsiden

Ble medlem: Sep 08, 2009 

InnleggSkrevet: Tir Aug 16, 2011 3:21 am    Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie Svar med Sitat

sledneck skrev:
Aandresen skrev:
nattdyret skrev:
anton skrev:

Ler Ler
Til Toppen
Vis Medlemets Profil
Lung_Dee
Kronprins på forumet
Kronprins på forumet

Til Startsiden

Ble medlem: Mai 01, 2010 

InnleggSkrevet: Tir Aug 16, 2011 3:40 am    Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie Svar med Sitat

anton skrev:
frister lite å ta med ett spann med solfaktor 50 Ler

Ta to på tjuefem, da. Blir lettere å bære Ler

Men altså:
Selv skjønner jeg lite av denne cruise-trangen. Jeg har vært ombord i flere såkalte cruisebåter, og jeg må si jeg kjedet vettet av meg underveis hver eneste gang.
Sikkert fordi eneste grunnen til at jeg var ombord var fordi det var en nødvendig 'transportetappe' for meg og semien.
Jeg hadde aldri i verden betalt så mye som en krone av egen lomme for å bli med på noen av dem.

anton
Æresmedlem grad BRONSE

Til Startsiden

Ble medlem: Sep 13, 2006 

InnleggSkrevet: Tir Aug 16, 2011 3:42 am    Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie Svar med Sitat

Lung_Dee skrev:
anton skrev:

Men altså:
Selv skjønner jeg lite av denne cruise-trangen. Jeg har vært ombord i flere såkalte cruisebåter, og jeg må si jeg kjedet vettet av meg underveis hver eneste gang.
Sikkert fordi eneste grunnen til at jeg var ombord var fordi det var en nødvendig 'transportetappe' for meg og semien.
Jeg hadde aldri i verden betalt så mye som en krone av egen lomme for å bli med på noen av dem.

du og semien?, er det danskebåten du har reist med Spørsmål
Til Toppen
Vis Medlemets Profil
Fortuna
Æresmedlem grad SØLV

Til Startsiden

Ble medlem: Des 10, 2005 

InnleggSkrevet: Tir Aug 16, 2011 3:42 am    Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie Svar med Sitat

Aandresen skrev:
sledneck skrev:
Aandresen skrev:
nattdyret skrev:
anton skrev:

Ler Ler

Første tegnet på galskap er og le ut av sine egne vitser, det andre er og quote de og le mere. Vink

Lung_Dee
Kronprins på forumet
Kronprins på forumet

Til Startsiden

InnleggSkrevet: Tir Aug 16, 2011 3:53 am    Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie Svar med Sitat

anton skrev:
Lung_Dee skrev:
anton skrev:

Men altså:

Hehe, den balja har jeg mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har reist med, og den er definitivt ikke en cruisebåt (annet enn i egne øyne, da).
Englandsbåten og flere Italienske greier er det jeg hinter til. Man kan så klart si at om cruisebåten tar med semier er den en ferje, det er nå så...

Men diger båt, lang tur og god mat er vel det et cruise er, i et nøtteskall ?

anton
Æresmedlem grad BRONSE

Til Startsiden

InnleggSkrevet: Tir Aug 16, 2011 3:57 am    Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie Svar med Sitat

Lung_Dee skrev:
anton skrev:
Lung_Dee skrev:
anton skrev:

Men altså:

Hehe, den balja har jeg mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har reist med, og den er definitivt ikke en cruisebåt (annet enn i egne øyne, da).
Englandsbåten og flere Italienske greier er det jeg hinter til. Man kan så klart si at om cruisebåten tar med semier er den en ferje, det er nå så...

nja,vet nå ikke helt jeg Ler var det kino,danseshow,captains dinner og svømmebasseng på dekk med hawai rytmer fra musikkannlegget Ler
ankret den opp ved en nydelig øy,eller var innom mange steder Vink
Til Toppen
Vis Medlemets Profil
sledneck
Konge på forumet
Konge på forumet

Til Startsiden

InnleggSkrevet: Tir Aug 16, 2011 4:05 am    Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie Svar med Sitat

Fortuna skrev:
Aandresen skrev:
sledneck skrev:
Aandresen skrev:
nattdyret skrev:
anton skrev:

Ler Ler

Første tegnet på galskap er og le ut av sine egne vitser, det andre er og quote de og le mere. Vink

Hmmmm, høres nesten ut som du tror jeg er Aandresen?
Til Toppen
Vis Medlemets Profil
sledneck
Konge på forumet
Konge på forumet

Til Startsiden

InnleggSkrevet: Tir Aug 16, 2011 4:07 am    Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie Svar med Sitat

Er vel litt forskjell på cruise i karibien og "cruise" som kombineres med transportetappe for semien....
Til Toppen
Vis Medlemets Profil
Lung_Dee
Kronprins på forumet
Kronprins på forumet

Til Startsiden

InnleggSkrevet: Tir Aug 16, 2011 4:07 am    Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie Svar med Sitat

anton skrev:
Lung_Dee skrev:
anton skrev:
Lung_Dee skrev:
anton skrev:

Men altså:

nja,vet nå ikke helt jeg Ler var det kino,danseshow,captains dinner og svømmebasseng på dekk med hawai rytmer fra musikkannlegget Ler

Yepp. Dvs jeg gadd ikke klatre opp til topps for å sjekke om det var svømmebasseng der siden badebuksa var innelåst i semien.
Men drit i det.

Poenget mitt var at jeg ikke skjønner dem som frivillig drar på cruise, og betaler peng for det i tillegg. Men det er nå bare meg, da...

anton
Æresmedlem grad BRONSE

Til Startsiden

InnleggSkrevet: Tir Aug 16, 2011 4:08 am    Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie Svar med Sitat

sledneck skrev:
Er vel litt forskjell på cruise i karibien og "cruise" som kombineres med transportetappe for semien....
Smil

hvem tar med seg lastebilen cruiseferie Vink
Til Toppen
Vis Medlemets Profil
Fortuna
Æresmedlem grad SØLV

Til Startsiden

Ble medlem: Des 10, 2005 

InnleggSkrevet: Tir Aug 16, 2011 8:54 pm    Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie Svar med Sitat

Sledneck:

Neida, men han hadde quote deg. Har ingen ting med deg og gjør. Vink

fenton
Prins på forumet
Prins på forumet

Til Startsiden

Ble medlem: Mai 06, 2009 

InnleggSkrevet: Søn Feb 19, 2012 6:13 pm    Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie Svar med Sitat

Ja cruise i caribien kan absulutt anbefales, noen destinasjoner er blitt ødlagt av rike us turister, tror det var st.martin jeg skulle inn på ett lukket strandomrd, det kosta i 2001 50usd for 4 timer. Vell når det er sagt så er det yterlighetene. Har bare reist med RCL, siden jeg var medeier og hadde en kompis som jobba på brua, fikk jo restplasser,dvs vi fikk vite om det var plass, dagen før eller samme dag som båten skulle gå fra, miami, ft lauderdale, port canerleval,ja. disse plassene fikk vi for 200 usd for en uke inkl tips, og all mat

Når det gjelder jenter så var det veldig godt utvalg og mange oppførte seg som jukkende sexdyr på båtens disco, videre er det ikke langt fra havnene i caribien, mexico, til ett bordell, så å dra på cruse for å runke skulle være unødvendig, har vært på 4 billig cruise i caribien, så det kan absulutt anbefales, men nå er det en stund siden, faktisk ikke siden tsunamien i thailand, da skulle vi til phuket, men ombestemte oss i siste liten, bra var jo det
Til Toppen
Vis Medlemets Profil
Vis Innlegg fra:   
Svar på Emne   Utskriftsvennlig side     Forum HovedsidenReise til andre land i Asia. erfaring og råd fra andre land enn Thailand, reisebrev ol. Alle klokkeslett er GMT +7 Timer
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste
Side 4 av 5

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
Du kan ikke legge til filer i dette forumet
Du kan laste ned filer fra dette forumet

kaarethai.com©2007-2012
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy