| Annonsører: |
|
 |
| Vår Meny |
Hjem Medlemmer Fotoalbum Forum Andre Tjenester Søk |
 |
| Anbefalte Linker |
| |
 |
| Kalender |
|
|
 |
|
Forum › Hobby og Fritid › Reise til andre land i Asia. erfaring og råd fra andre land enn Thailand, reisebrev ol. › Erfaring med cruiseferie
Erfaring med cruiseferieSpørsmål og svar omkring andre land i sør-øst asia enn Thailand
Gå til side Forrige 1, 2, 3, 4, 5 Neste
| Vis Forrige Emne :: Vis Neste Emne |
| Av |
Innlegg |
nattdyret Keiser på forumet

Til Startsiden
Ble medlem: Nov 22, 2005 Innlegg: 4061
|
Skrevet: Tir Aug 16, 2011 3:09 am Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie |
|
| anton skrev: |
| www.cruise-thailand.co.../index.htm tilbake til dette,hadde vært litt gøy å reist rundt i thailands farvann eller hur? |
Klikket på linken og fikk meldingen: Klarer ikke å finne tjeneren....
|
|
| Til Toppen |
|
 |
Aandresen Æresmedlem grad GULL

Til Startsiden
Ble medlem: Sep 08, 2009 Innlegg: 13667
|
Skrevet: Tir Aug 16, 2011 3:14 am Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie |
|
| nattdyret skrev: |
| www.cruise-thailand.co.../index.htm tilbake til dette,hadde vært litt gøy å reist rundt i thailands farvann eller hur? |
Klikket på linken og fikk meldingen: Klarer ikke å finne tjeneren.... |
Sikkert dårlig service på det cruiset....
|
|
| Til Toppen |
|
 |
sledneck Konge på forumet

Til Startsiden
Ble medlem: Des 08, 2006 Innlegg: 2903 Bosted: Trondheim
|
|
| Til Toppen |
|
 |
Aandresen Æresmedlem grad GULL

Til Startsiden
Ble medlem: Sep 08, 2009 Innlegg: 13667
|
Skrevet: Tir Aug 16, 2011 3:21 am Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie |
|
| sledneck skrev: |
| Aandresen skrev: |
| nattdyret skrev: |
Klikket på linken og fikk meldingen: Klarer ikke å finne tjeneren.... |
Sikkert dårlig service på det cruiset.... |
Tjeneren er vel norsk og har sovnet nede i baren  |

|
|
| Til Toppen |
|
 |
Lung_Dee Kronprins på forumet

Til Startsiden
Ble medlem: Mai 01, 2010 Innlegg: 1893 Bosted: Stavanger
|
Skrevet: Tir Aug 16, 2011 3:40 am Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie |
|
frister lite å ta med ett spann med solfaktor 50  |
Ta to på tjuefem, da. Blir lettere å bære
Men altså:
Selv skjønner jeg lite av denne cruise-trangen. Jeg har vært ombord i flere såkalte cruisebåter, og jeg må si jeg kjedet vettet av meg underveis hver eneste gang.
Sikkert fordi eneste grunnen til at jeg var ombord var fordi det var en nødvendig 'transportetappe' for meg og semien.
Jeg hadde aldri i verden betalt så mye som en krone av egen lomme for å bli med på noen av dem.
_________________ Noen ganger ler jeg så jeg griner. Andre ganger bare griner jeg. |
|
| Til Toppen |
|
 |
anton Æresmedlem grad BRONSE

Til Startsiden
Ble medlem: Sep 13, 2006 Innlegg: 6951
|
Skrevet: Tir Aug 16, 2011 3:42 am Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie |
|
|
|
| Til Toppen |
|
 |
Fortuna Æresmedlem grad SØLV

Til Startsiden
Ble medlem: Des 10, 2005 Innlegg: 7533 Bosted: Suphanburi
|
Skrevet: Tir Aug 16, 2011 3:42 am Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie |
|
_________________ Hater alle som blander seg inn i ting som de ikke har noe med. |
|
| Til Toppen |
|
 |

Til Startsiden
|
Skrevet: Tir Aug 16, 2011 3:53 am Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie |
|
| Lung_Dee skrev: |
Men altså:
Selv skjønner jeg lite av denne cruise-trangen. Jeg har vært ombord i flere såkalte cruisebåter, og jeg må si jeg kjedet vettet av meg underveis hver eneste gang.
Sikkert fordi eneste grunnen til at jeg var ombord var fordi det var en nødvendig 'transportetappe' for meg og semien.
Jeg hadde aldri i verden betalt så mye som en krone av egen lomme for å bli med på noen av dem. |
du og semien?, er det danskebåten du har reist med  |
Hehe, den balja har jeg mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har reist med, og den er definitivt ikke en cruisebåt (annet enn i egne øyne, da).
Englandsbåten og flere Italienske greier er det jeg hinter til. Man kan så klart si at om cruisebåten tar med semier er den en ferje, det er nå så...
Men diger båt, lang tur og god mat er vel det et cruise er, i et nøtteskall ?
_________________ Noen ganger ler jeg så jeg griner. Andre ganger bare griner jeg. |
|
| Til Toppen |
|
 |

Til Startsiden
|
Skrevet: Tir Aug 16, 2011 3:57 am Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie |
|
Men altså:
Jeg hadde aldri i verden betalt så mye som en krone av egen lomme for å bli med på noen av dem. |
Hehe, den balja har jeg mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har reist med, og den er definitivt ikke en cruisebåt (annet enn i egne øyne, da).
Englandsbåten og flere Italienske greier er det jeg hinter til. Man kan så klart si at om cruisebåten tar med semier er den en ferje, det er nå så...
Men diger båt, lang tur og god mat er vel det et cruise er, i et nøtteskall ? |
nja,vet nå ikke helt jeg  var det kino,danseshow,captains dinner og svømmebasseng på dekk med hawai rytmer fra musikkannlegget 
ankret den opp ved en nydelig øy,eller var innom mange steder 
|
|
| Til Toppen |
|
 |

Til Startsiden
|
Skrevet: Tir Aug 16, 2011 4:05 am Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie |
|
|
|
| Til Toppen |
|
 |

Til Startsiden
|
Skrevet: Tir Aug 16, 2011 4:07 am Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie |
|
Er vel litt forskjell på cruise i karibien og "cruise" som kombineres med transportetappe for semien....
|
|
| Til Toppen |
|
 |

Til Startsiden
|
Skrevet: Tir Aug 16, 2011 4:07 am Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie |
|
Men altså:
Men diger båt, lang tur og god mat er vel det et cruise er, i et nøtteskall ? |
nja,vet nå ikke helt jeg var det kino,danseshow,captains dinner og svømmebasseng på dekk med hawai rytmer fra musikkannlegget  |
Yepp. Dvs jeg gadd ikke klatre opp til topps for å sjekke om det var svømmebasseng der siden badebuksa var innelåst i semien.
Men drit i det.
Poenget mitt var at jeg ikke skjønner dem som frivillig drar på cruise, og betaler peng for det i tillegg. Men det er nå bare meg, da...
|
| Til Toppen |
|
 |

Til Startsiden
|
|
| Til Toppen |
|
 |
Fortuna Æresmedlem grad SØLV

Til Startsiden
Ble medlem: Des 10, 2005 Innlegg: 7533 Bosted: Suphanburi
|
Skrevet: Tir Aug 16, 2011 8:54 pm Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie |
|
Sledneck:
Neida, men han hadde quote deg. Har ingen ting med deg og gjør. 
_________________ Hater alle som blander seg inn i ting som de ikke har noe med. |
|
| Til Toppen |
|
 |
fenton Prins på forumet

Til Startsiden
Ble medlem: Mai 06, 2009 Innlegg: 1441
|
Skrevet: Søn Feb 19, 2012 6:13 pm Tittel: Re: Erfaring med cruiseferie |
|
Ja cruise i caribien kan absulutt anbefales, noen destinasjoner er blitt ødlagt av rike us turister, tror det var st.martin jeg skulle inn på ett lukket strandomrd, det kosta i 2001 50usd for 4 timer. Vell når det er sagt så er det yterlighetene. Har bare reist med RCL, siden jeg var medeier og hadde en kompis som jobba på brua, fikk jo restplasser,dvs vi fikk vite om det var plass, dagen før eller samme dag som båten skulle gå fra, miami, ft lauderdale, port canerleval,ja. disse plassene fikk vi for 200 usd for en uke inkl tips, og all mat
Når det gjelder jenter så var det veldig godt utvalg og mange oppførte seg som jukkende sexdyr på båtens disco, videre er det ikke langt fra havnene i caribien, mexico, til ett bordell, så å dra på cruse for å runke skulle være unødvendig, har vært på 4 billig cruise i caribien, så det kan absulutt anbefales, men nå er det en stund siden, faktisk ikke siden tsunamien i thailand, da skulle vi til phuket, men ombestemte oss i siste liten, bra var jo det
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet Du kan ikke svare på emner i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet Du kan ikke legge til filer i dette forumet Du kan laste ned filer fra dette forumet
|
|